Er 👉du vår nye intern?

Som mestrer faget atferdspsykologi?

Les mer om stillingen
This is some text inside of a div block.
This is some text inside of a div block.
This is some text inside of a div block.

Da passer du perfekt hos oss i nudgelab og vi håper å høre fra akkurat deg!


Vi trenger flere flinke hender på nudgelabdekket, og søker etter en intern 1-2 dager i uken frem til jul! Du studerer eller har studert atferdspsykologi eller du er en nevenyttig tekst eller design-produsent, eller kanskje begge deler🤓


Vi ser etter deg som:

  • Kan og/ eller har studert atferdspsykologi og nudging
  • Kan og liker å skrive tekster
  • Kan sette opp enkle skisser til eksperimentene vi gjør for våre kunder. Ofte vil dette bety å jobbe i Figma og Miro
  • Ønsker å gjøre innsiktsarbeid og har gjerne erfaring med metoder som observasjoner, intervjuer, spørreundersøkelser og litteraturgjennomgang.
  • Er nysgjerrig, selvgående og selvstendig
  • Er fremme i skoene digitalt og vet å benytte ulike AI-verktøy


Vi har et høyt tempo i nudgelab og jobber med å bygge et nytt fagområde i Norge, så vi håper du er en som liker mange baller i luften samtidig, og å få ting gjort.

Vi kan tilby:

  • Du får (nesten) utelukkende jobbe med atferdspsykologi og nudging i praksis
  • Du får være med å jobbe på flere av våre prosjekter
  • Du får samarbeide med våre rådgivere ved Psykologisk Institutt ved UiO og på BI
  • Sitte på flotte kontorlokaler i Oslo på Grünerløkka
  • Lønn etter avtale

Praktisk info: 


Vilkår: Betalt internship.Varighet: Varighet sept til des. (med mulighet for forlengelse).
Søknadsfrist:
10. september.
Søknad og CV sendes til: martine@thenudgelab.no.
Vi er opptatt av mangfold (på ekte), og vi oppfordrer alle som er kvalifiserte
til å søke uavhengig av hvem du er.

Om nudgelab

Nudgelab er et atferdsbyrå startet opp i 2021. Siden den gang har vi blant annet jobbet med kunder som Vy, No Isolation, SATS, Bane NOR, Rådgivende Ingeniørers Forening, DnB, Loop, TV 2, Handelens Miljøfond, og SpareBank 1 Østlandet.

Mye av kjernen i det vi gjør handler om å observere folks atferd, og bruke dette som utgangspunkt for å finne ut hva som skal til for å flytte den. Vi jobber etter en etablert metode som er utgangspunkt for de aller fleste prosjektene våre. Eksempler på problemstillinger vi jobber med er: Hva skal til for at unge sparer til pensjon, hva skal til for at forbrukere reduserer bruk av plastposer, hvordan forbedre bruksverdien til et produkt? 

Vi er opptatt av å gjøre praktiske eksperimenter og teste hva som skaper atferdsendring. Dette innebærer å teste tidlig og mye ulikt, og skalere det som viser seg å gi ønsket resultat. Vi jobber forskningsbasert gjennom å alltid søke litteratur for å skaffe oss innsikt i hva som er gjeldende på det aktuelle temaet i tillegg til å skaffe ny innsikt gjennom observasjoner og mer tradisjonelle måter som intervjuer, spørreskjema og brukertester.

No items found.